Σας καλωσορίζουμε στο νέο πρόγραμμα παροχών.

 

Σημαντική ενημέρωση

Σας υπενθυμίζουμε ότι το πρόγραμμα παροχών του Oxford Company Club άλλαξε και πλέον με τη συγκέντρωση 200 πόντων μέσω αγορών από την 1/1/2018, σας παρέχεται δωροεπιταγή των 10€.  Όσον αφορά στους πόντους που έχετε κερδίσει από το 2017 και παλαιότερα, από την 1/1/2018 έχουν εκδοθεί οι ανάλογες δωροεπιταγές και μπορείτε να τις εξαργυρώσετε σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα Oxford Company στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των stock, εκτός του e-shop (για την εξαργύρωση πόντων) και των Shop in Shop που βρίσκονται σε πολυκαταστήματα, π.χ. Attica, Notos Galleries (για την πιστωση και εξαργύρωση πόντων). Το δικαίωμα εξαργύρωσης των συγκεκριμένων δωροεπιταγών ισχύει έως τις 2/6/2018 και μπορείτε πλέον να εξαργυρώνετε και κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.

-----

Τι είναι το Oxford Company Club;

Η Oxford Company θέλοντας να επιβραβεύει τους πελάτες της για την πιστότητα και την προτίμησή τους, διατηρεί ένα club μελών, το οποίο προσφέρει αποκλειστικά προνόμια και παροχές.

 

Πώς θα γίνετε μέλος του Oxford Company Club

Με τη συμπλήρωση της αίτησης εγγραφής μέλους σε κάποιο από τα καταστήματα της Oxford Company που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, στην ιστοσελίδα www.oxfordcompany.gr. Στην περίπτωση αυτή, η κάρτα μέλους θα σας σταλεί ταχυδρομικώς, στη διεύθυνση που θα δηλώσετε στην αίτηση.

Η ενεργοποίηση της κάρτας μέλους, πραγματοποιείται εντός 24 ωρών.

 

Το σύστημα επιβράβευσης βασίζεται στη συλλογή πόντων. Πιο συγκεκριμένα:

Για κάθε 1€ αγορών σε προϊόντα που πωλούνται ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΤΩΣΗ από τα καταστήματα της Oxford Company, (περιλαμβάνεται και το e-shop), κερδίζετε έναν πόντο, 1€ αγορών = 1 πόντος.

Για κάθε 4€ αγορών σε προϊόντα που πωλούνται ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ από τα καταστήματα της Oxford Company, (περιλαμβάνεται και το e-shop), κερδίζετε έναν πόντο, 4€ αγορών = 1 πόντος.

Τα stock/outlet καταστήματα, καθώς επίσης και οι αγορές σας από το e-shop σε είδη stock, εντάσσονται στη δεύτερη προαναφερόμενη περίπτωση, 4€ αγορών=1 κερδισμένος πόντος.

Η πίστωση πόντων στο Oxford Company Club από αγορές σε Shop in Shop ΔΕΝ πραγματοποιείται μετά την αγορά των προϊόντων. Η πίστωση πόντων στο e-shop πραγματοποιείται αυτόματα με την έκδοση παραστατικού λιανικής πώλησης της ηλεκτρονικής παραγγελίας.

Με τη συγκέντρωση 200 πόντων μέσω αγορών, παρέχεται δωροεπιταγή 10 €, η οποία είναι εξαργυρώσιμη σε οποιαδήποτε επόμενη αγορά εντός 3 μηνών.

Εφόσον το μέλος δεν πραγματοποιήσει καμία αγορά με τη χρήση της κάρτας του σε διάστημα ενός ημερολογιακού έτους, είτε από τα φυσικά καταστήματα της Oxford Company, είτε από το ηλεκτρονικό της κατάστημα, θα θεωρείται ανενεργό και με το πέρας του έτους μηδενίζονται οι πόντοι του. Διαφορετικά, οι πόντοι μεταφέρονται στο επόμενο ημερολογιακό έτος.

Ποιά καταστήματα συμμετέχουν στο πρόγραμμα;

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν όλα τα καταστήματα Oxford Company στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των stock, εκτός του e-shop (για την εξαργύρωση πόντων) και των Shop in Shop που βρίσκονται σε πολυκαταστήματα, π.χ. Attica, Notos Galleries (για την πιστωση και εξαργύρωση πόντων).

 

Όροι έκδοσης και χρήσης της δωροεπιταγής

Με τη συγκέντρωση των απαιτούμενων 200 πόντων αποκτάτε δωροεπιταγή αξίας δέκα Ευρώ (10,00€) για επόμενη αγορά σας. Με την έκδοση της δωροεπιταγής, αφαιρούνται αυτόματα οι 200 πόντοι από το λογαριασμό σας.

Η δωροεπιταγή εκδίδεται μόνο από τα φυσικά καταστήματα της εταιρίας με εξαίρεση τα Shop in Shop αυτής που βρίσκονται σε πολυκαταστήματα και μπορεί επίσης να εξαργυρωθεί μόνο στα παραπάνω. Συνεπώς, η έκδοση και η εξαργύρωση της δωροεπιταγής ΔΕΝ μπορεί να πραγματοποιηθεί από το e-shop της εταιρίας και από τα Shop in Shop αυτής.

Η δωροεπιταγή τυπώνεται κατά την έκδοση της απόδειξη και φέρει επί αυτής τη χρονική διάρκεια ισχύος της και την ακριβή ημερομηνία λήξης της ισχύος της.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωροεπιταγή οποτεδήποτε εντός τριών (3) μηνών από την έκδοσή της και μέχρι την αναγραφόμενη σε αυτή ημερομηνία λήξης της. Εάν δεν τη χρησιμοποιήσετε εντός του παραπάνω χρονικού διαστήματος, η δωροεπιταγή παύει να ισχύει.

Δικαίωμα χρήσης της δωροεπιταγής έχει μόνο το πρόσωπο στο οποίο χορηγήθηκε και θα πρέπει κατά τη χρήση της να επιδειχθεί η σχετική κάρτα μέλους. Η δωροεπιταγή δεν μπορεί να μεταβιβαστεί, εκτός από την περίπτωση των συνδεδεμένων μελών, που περιγράφεται κατωτέρω, οπότε οποιοδήποτε εκ των μελών αυτών δικαιούται να την εξαργυρώσει.

Μόνο πρωτότυπες δωροεπιταγές θα είναι αποδεκτές. Κατεστραμμένες, αλλοιωμένες ή φωτοτυπημένες δωροεπιταγές δεν θα γίνονται αποδεκτές για εξαργύρωση.

Η δωροεπιταγή δεν μπορεί να εξαργυρωθεί με καταβολή μετρητών. Με τη χρήση της αφαιρείται απλώς από επόμενη αγορά ποσό ίσης με αυτή αξίας.

Η χρήση της δωροεπιταγής μπορεί να πραγματοποιηθεί και κατά τη διάρκεια τακτικών ή ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων, όπως αυτές ορίζονται εκ του νόμου ή με αποφάσεις των αρμοδίων τοπικών αρχών. Στην περίπτωση αυτή, πρώτα θα διενεργείται η έκπτωση και εν συνεχεία θα αφαιρείται η αξία της δωροεπιταγής. Για τη δυνατότητα ή μη χρήσης της δωροεπιταγής κατά την πραγματοποίηση άλλων προσφορών ή προωθητικών ενεργειών της εταιρίας, το μέλος θα πρέπει να συμβουλεύεται τους ειδικότερους όρους διενέργειας των τελευταίων.

 

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τους Πόντους μου;

• Από τα καταστήματα Oxford Company, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

• Στη σελίδα www.oxfordcompany.gr. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας επιλέγοντας στο μενού στο επάνω μέρος της σελίδας «ΣΥΝΔΕΣΗ/ΕΓΓΡΑΦΗ». Συμπληρώστε την διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου και τοv προσωπικό σας κωδικό και πατήστε «ΣΥΝΔΕΣΗ». Την επεξεργασία προφίλ συμπληρώστε τον κωδικό της OCκάρτας σας. Αν δεν γνωρίζετε τον κωδικό της OCκάρτας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στη χωρίς χρέωση γραμμή καταναλωτή 800 100 50 50, Δευτέρα-Παρασκευή 8:30-16:30 (ισχύει μόνο για σταθερά και κλήσεις εντός Ελλάδος).

• Στέλνοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση occlub@oxfordcompany.gr. Καλώντας στη χωρίς χρέωση γραμμή καταναλωτή 800 100 5050.

 

Μπορεί να χρησιμοποιήσει τα προνόμιά μου & κάποιος άλλος εκτός από μένα;

Η Oxford Company Club Card είναιπροσωπική. Εάν όμως επιθυμείτε να αθροίζετε τους πόντους σας για να απολαμβάνετε τα προνόμια με δεύτερο μέλος της οικογένειας σας, ή τη/το σύντροφό σας, σας παρέχουμε αυτή τη δυνατότητα. Θα πρέπει το δεύτερο μέλος, να συμπληρώσει και εκείνο την αίτηση εγγραφής σε κάποιο κατάστημα Oxford Company. Με τον τρόπο αυτό, το 2ο μέλος θα αποκτήσει τη δική του κάρτα, η οποία θα είναι συνδεδεμένη με την κάρτα του 1ου. Κατά συνέπεια θα αθροίζονται οι αγορές σε ενιαίο λογαριασμό και θα μπορεί να κάνει εξαργύρωση προνομίων και χρήση της τυχόν εκδοθείσας δωροεπιταγής οποιοδήποτε εκ των δύο μελών με την επίδειξη της κάρτας του.

Αποσύνδεση της κάρτας του πρώτου με το δεύτερο μέλος μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο στην περίπτωση διακοπής της συμμετοχής του ενός εκ των δύο στο πρόγραμμα. Στην περίπτωση αυτή, το μέλος που θα διακόψει τη συμμετοχή του, χάνει τους τυχόν συγκεντρωθέντες πόντους και κάθε προνόμιο, τα οποία παραμένουν υπέρ του μέλους, που εξακολουθεί να συμμετέχει στο πρόγραμμα.

Χαρίστε δώρα στον εαυτό σας και στα αγαπημένα σας πρόσωπα, για να απολαμβάνετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερες παροχές, από το Oxford Company Club!!!

 

Γενικοί Όροι του OXFORD COMPANY CLUB

Δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα έχουν οι έχοντες συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους (ενήλικες).

Τα προνόμια του προγράμματος παρέχονται στο μέλος για όσο χρόνο το σχετικό πρόγραμμα βρίσκεται σε ισχύ. Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλει κατά τη διακριτική της ευχέρεια και γενικά να τροποποιεί μονομερώς τους όρους του προγράμματος προνομίων, ακόμη και να τερματίζει οποτεδήποτε το πρόγραμμα αυτό. Οι τροποποιήσεις θα γνωστοποιούνται στα μέλη με κάθε πρόσφορο κατά την κρίση της εταιρίας μέσο, , όπως για παράδειγμα με e-mail ή μέσω προγραμμάτων ειδικού λογισμικού, εφόσον βέβαια το e-mail του μέλους ή ο αριθμός του κινητού του τηλεφώνου έχει συμπληρωθεί κατά την εγγραφή του μέλους και βρίσκεται εν ισχύ. Σε κάθε δε περίπτωση θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα της εταιρίας www.oxfordcompany.eu επιλέγοντας «OC Club» και στη συνέχεια «Παροχές Προγράμματος», στην οποία θα εμφανίζεται και η ημερομηνία τελευταίας τροποποίησης. Για το λόγο αυτό, συστήνεται στα μέλη η ανάγνωση των αναρτημένων στην παραπάνω ιστοσελίδα όρων χρήσης ανά τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να υπάρξει ασφαλής και έγκαιρη ενημέρωση για τυχόν αλλαγές στο περιεχόμενό τους.

Εάν για οποιονδήποτε λόγο η εταιρία τροποποιήσει μέρος ή το σύνολο των όρων του προγράμματος, ή παύσει το πρόγραμμα προνομίων, το μέλος ουδεμία αξίωση διατηρεί κατά της εταιρίας, εφόσον ήδη με την παρούσα αναγνωρίζει ότι πρόκειται για πρόγραμμα προνομίων που παρέχεται από ελευθεριότητα της εταιρίας.

Σε καμία περίπτωση η κάρτα, ο αριθμός των πόντων και τα προνόμια δεν μπορούν να εξαργυρωθούν σε χρήματα, ή να ανταλλαχθούν με χρήματα, παρά μόνο σε αγορές προϊόντων από τα καταστήματα.

Εφόσον το μέλος πραγματοποιεί τουλάχιστον 1 αγορά οποιουδήποτε ποσού μέσα σε ένα ημερολογιακό έτος, διατηρεί τους πόντους και τα προνόμιά του. Σε αντίθετη περίπτωση με την έναρξη του επόμενου έτους οι πόντοι μηδενίζονται και ξεκινάει εκ νέου τη συλλογή τους.

Κάθε μέλος έχει δικαίωμα να διακόψει τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα οποτεδήποτε, με έγγραφη δήλωσή του προς την εταιρία, η οποία μπορεί να πραγματοποιηθεί με τον ακόλουθο τρόπο:

 

Αποστέλλοντας email στη διεύθυνση occlub@oxfordcompany.gr. Ως ημερομηνία διακοπής της συμμετοχής του μέλους στο πρόγραμμα, θεωρείται η ημερομηνία παραλαβής του σχετικού e-mail.

 

Με τη διακοπή της συμμετοχής του, το μέλος χάνει αυτομάτως τους τυχόν συγκεντρωθέντες πόντους και κάθε αντίστοιχο προνόμιο. Αν η διακοπή αφορά ένα από τα δύο μέλη των οποίων τα προνόμια αθροίζονται, τότε οι τυχόν συγκεντρωθέντες πόντοι και κάθε αντίστοιχο προνόμιο, παραμένουν υπέρ του μέλους, του οποίου η συμμετοχή δεν διακόπηκε.

Η συλλογή των πόντων και η εξαργύρωση της δωροεπιταγής, γίνεται μόνο με την επίδειξη της Oxford Company Club Card.

Οι υπηρεσίες και όροι που αναλυτικά περιγράφονται στις κάρτες, στην ιστοσελίδα της εταιρίας www.oxfordcompany.eu επιλέγοντας «OC Club» και στη συνέχεια «Παροχές Προγράμματος» και εν γένει σε όλο το προωθητικό υλικό, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της συμφωνίας μέλους.

Με τη συμπλήρωση και υπογραφή της αίτησης, ο αιτών αποδέχεται όλους τους όρους του προγράμματος, όπως αυτοί διαμορφώνονται από την εταιρία.

Ο συμμετέχων στο πρόγραμμα οφείλει να γνωστοποιεί μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στην εταιρία τυχόν αλλαγή της διεύθυνσής του, ή του τηλεφώνου, ή οποιουδήποτε άλλου μέσου επικοινωνίας έχει δηλώσει, είτε τηλεφωνικά είτε γραπτά με ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση occlub@oxfordcompany.gr. Μέχρι τη γνωστοποίηση τέτοιας αλλαγής, κάθε ενημέρωση της εταιρίας κοινοποιείται στα παλιά στοιχεία του συμμετέχοντα.

Οι παρόντες όροι και κάθε διαφορά που ενδεχομένως θα προκύψει σε σχέση με αυτούς και εν γένει σε σχέση με την εταιρία και τα μέλη του προγράμματος, διέπεται από το ελληνικό δίκαιο και θα επιλυθεί από τα αρμόδια δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.

Για οποιαδήποτε πληροφορία, διευκρίνιση, απαίτηση ή παράπονα σχετικά με το πρόγραμμα και τη λειτουργία του, το μέλος θα πρέπει να απευθύνεται στην χωρίς χρέωση γραμμή καταναλωτή 8001005050, Δευτέρα-Παρασκευή 8:30-16:30 (ισχύει μόνο για σταθερά και κλήσεις εντός Ελλάδος).

Με τη συμπλήρωση της παρούσας ο αιτών παρέχει πληροφορίες που μπορούν να τον ταυτοποιήσουν προσωπικά, όπως όνομα, ημερομηνία γέννησης, αριθμούς τηλεφώνου κλπ, εφεξής «προσωπικά δεδομένα». Η εταιρία συλλέγει, τηρεί σε αρχείο και επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα για την παροχή στα μέλη των προβλεπόμενων προνομίων, τη διαρκή βελτίωση του προγράμματος, καθώς και για την εν γένει προώθηση των προϊόντων της ιδίως με την ενημέρωση των μελών και την αποστολή σε αυτά διαφημιστικού υλικού, σε έντυπη μορφή ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ηλεκτρονικής επικοινωνίας, για τη διενέργεια ερευνών ικανοποίησης πελατών και για στατιστικούς λόγους. Αποδέκτες των προσωπικών δεδομένων μπορεί να είναι α) οι franchisees της εταιρίας, β) τυχόν συνεργαζόμενες με την εταιρία για τη διαχείριση των παραπάνω σκοπών εταιρίας παροχής υπηρεσιών πχ εταιρίες πληροφορικής, εκτύπωσης, οργάνωσης και παράδοσης των εντύπων της εταιρίας, φύλαξης και διαχείρισης αρχείων, εταιρίες ερευνών και προωθητικών ενεργειών, και γ) δικαστικές, δημόσιες και ανεξάρτητες αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματός τους.

Η εταιρία διατηρεί τα προσωπικά δεδομένα του μέλους για όσο χρονικό διάστημα το τελευταίο συμμετέχει στο πρόγραμμα. Με τη διακοπή της συμμετοχής του τα προσωπικά δεδομένα του διαγράφονται. Σε οποιοδήποτε χρόνο το μέλος έχει δικαίωμα πρόσβασης, ενημέρωσης, διαγραφής και εναντίωσης για τα δεδομένα που το αφορούν, καθώς και δικαίωμα διόρθωσης τυχόν ανακριβών δεδομένων ή συμπλήρωσης ελλιπών. Επίσης έχει δικαίωμα να ανακαλέσει ανά πάσα στιγμή τη συγκατάθεσή του, οπότε τα προσωπικά του δεδομένα θα διαγραφούν και θα παύσει η επεξεργασία τους για το μέλλον, χωρίς όμως να θίγεται η νομιμότητα που πραγματοποιήθηκε από τη στιγμή της συγκατάθεσης μέχρι την ανάκληση αυτής. Για την άσκηση οποιουδήποτε εκ των παραπάνω δικαιωμάτων, το μέλος θα πρέπει να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση care@oxfordcompany.gr. Για την προστασία και ασφάλεια του μέλους, θα επιβεβαιώσουμε την ταυτότητα του ατόμου που ασκεί τα παραπάνω δικαιώματα. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση μπορεί να επικοινωνήσει με τη γραμμή καταναλωτή χωρίς χρέωση 800 100 5050 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 8.30-16.30).

Η εταιρία, «ΟXFORD COMPANY A.E» με έδρα τη Μενεμένη Θεσσαλονίκης, οδός Δημοσθένους 51, ΤΚ 54628, τηλ. 2310 789090, φαξ 2310 518219, ΑΦΜ 094453210 και ΓΕΜΗ 057914504000Η, ως υπεύθυνη επεξεργασίας, διαβεβαιώνει τα μέλη του προγράμματος ότι διαφυλάσσει τον εμπιστευτικό χαρακτήρα των προσωπικών τους δεδομένων και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα προς αποτροπή του κινδύνου απώλειας ή παραποίησης τους και μη εξουσιοδοτημένης σε αυτά πρόσβασης

Τυχόν τροποποιήσεις των όρων προστασίας μπορούν να ελεγχθούν ανά πάσα ώρα online στην ιστοσελίδα μας www.oxfordcompany.gr.

 

Όροι της OXFORD COMPANY CLUB CARD

Η κάρτα μέλους είναι και παραμένει ιδιοκτησία της εταιρίας, η οποία την εκδίδει και πρέπει να επιστραφεί σε αυτήν εφόσον ζητηθεί.

Η κάρτα μέλους είναι αυστηρά προσωπική και τα προνόμιά της δεν μεταβιβάζονται ούτε εκχωρούνται σε τρίτο.

Χρησιμοποιείται μόνο από τον κάτοχο μέλος, στα καταστήματα Oxford Company που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, για να απολαμβάνει τα προνόμια που του παρέχει η εταιρία.

Η κάρτα μέλους δεν είναι πιστωτική ή χρεωστική. Ο κάτοχος με την εμφάνισή της δεν μπορεί να κάνει χρηματικές συναλλαγές, παρά μόνο να απολαύσει προνόμια, όπως θα τίθενται και θα γνωστοποιούνται από την εταιρία.

Η χρήση της υπόκειται στους όρους που αναγράφονται στην αίτηση απόκτησής της, όπως αυτοί έχουν γνωστοποιηθεί και γίνει αποδεκτοί με την υπογραφή της αίτησης.

Η απώλεια ή κλοπή της κάρτας πρέπει να αναφέρεται στην εταιρία, η οποία δεν φέρει καμία ευθύνη στις περιπτώσεις αυτές.

 

Διευκρίνιση για τα μέλη του προηγούμενου προγράμματος που έχουν αποκτήσει την έκπτωση 15%

Ειδικά, για τα μέλη που έχουν αποκτήσει το δικαίωμα μόνιμης έκπτωσης 15%, βάσει των όρων του προηγούμενου προγράμματος θα διατηρήσουν το σχετικό τους προνόμιο καθ’ όλη τη διάρκεια του 2018 και μέχρι τη λήξη αυτού. Ενώ για τη διατήρηση του προνομίου αυτού από το 2019 και έπειτα θα πρέπει να πραγματοποιήσουν αγορές 500€ και πάνω, ανά έτος. Παράλληλα, από 1/1/2018 θα μπορούν να αξιοποιήσουν και τις παροχές του νέου προγράμματος, όπως αυτές θα ισχύουν για όλα τα παλαιά και νέα μέλη.