ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

 

Η πραγματοποίηση αγορών μέσα από το e-shop της Oxford Company, αποτελεί σύναψη σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως, ρυθμιζόμενη από το νομοθετικό πλαίσιο του ν. 2251/1994, όπως έχει τροποποιηθεί. Μπορείτε να παραγγείλετε μέσω της online, διαδικασίας παραγγελίας.

Κατά τα στάδια καταχώρησης μιας παραγγελίας, θα πρέπει πρώτα απ' όλα να έχετε εγγραφεί και δημιουργήσει έναν προσωπικό λογαριασμό «MYACCOUNT». Αυτό μπορείτε να το κάνετε επιλέγοντας άνω δεξιά του menu, SIGN IN, REGISTER.

Εκεί θα πρέπει να συμπληρώσετε όλα τα υποχρεωτικά πεδία με αστερίσκο, (*).

Επιλέγοντας από το μενού την κατηγορία των προϊόντων, ή τη συλλογή που επιθυμείτε, εμφανίζονται τα προϊόντα της κατηγορίας ή της συλλογής, στην αρχική τους σελίδα. Εάν επιθυμείτε να δείτε όλα τα προϊόντα στην ίδια σελίδα, επιλέξτε κάτω δεξιά «προβολή όλων».

Πατώντας στο προϊόν που σας ενδιαφέρει, μεταφέρεστε στη σελίδα του προϊόντος, η οποία περιλαμβάνει πληροφορίες όπως η περιγραφή, το ύφασμα, η σύνθεση, το είδος του γιακά ή της μανσέτας όταν πρόκειται για πουκάμισο, η τιμή πώλησης, κ.α. Στο πεδίο «τιμή», εμφανίζεται η τιμή πώλησης και ενδεχομένως μια δεύτερη ή ακόμη και τρίτη τιμή, χαμηλότερη της αρχικής, σε περίπτωση έκπτωσης.

Στη σελίδα του προϊόντος μπορείτε επίσης να μεγενθύνετε την εικόνα, ώστε να γίνουν καλύτερα αντιληπτές οι σχεδιαστικές του λεπτομέρειες. Κάτω από την εικόνα του προϊόντος, ενδεχομένως να εμφανίζονται επιπλέον φωτογραφίες του, ενώ κάτω δεξιά της σελίδας, εμφανίζεται το προϊόν σε άλλα χρώματα, όταν αυτά είναι διαθέσιμα.

Στην ίδια σελίδα εμφανίζονται τα διαθέσιμα μεγέθη και ο οδηγός μεγεθών, ο οποίος σας παραπέμπει στις διαστάσεις των μεγεθολογίων της εταιρίας, προκειμένου να παραγγείλετε το σωστό νούμερο.

Τέλος, υπάρχουν οι επιλογές «Επόμενο προϊόν» & «Προηγούμενο προϊόν», οι οποίες αντιστοίχως σας μεταφέρουν στο επόμενο ή προηγούμενο προϊόν της κατηγορίας που βρίσκεστε.

 

Διαδικασία Παραγγελίας-Βήματα

Για να προσθέσετε ένα είδος στο καλάθι των αγορών σας, θα πρέπει να επιλέξετε οπωσδήποτε μέγεθος. Σε περίπτωση που κατά την επιλογή μεγέθους, εμφανιστεί μήνυμα μη διαθεσιμότητας, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να παραγγείλετε το συγκεκριμένο μέγεθος. Στη συνέχεια, επιλέγοντας «Προσθήκη στο καλάθι», στέλνετε στο «καλάθι» των αγορών σας, «MY BAG» το προϊόν που επιθυμείτε. Αν θέλετε μπορείτε να συνεχίσετε τις αγορές σας, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία και προσθέτοντας είδη στο καλάθι αγορών σας, «MYBAG».

 

Wish list

Εάν επιλέξετε να στείλετε προϊόντα στη «wishlist» και όχι στο «καλάθι», δημιουργείτε μια πιθανή λίστα αγορών, στην οποία μπορείτε να ανατρέξετε οποτεδήποτε το επιθυμείτε, να προχωρήσετε απ' ευθείας σε παραγγελία όλων των ειδών που υπάρχουν στη wishlist ή του καθενός χωριστά, ή ακόμη να την μοιραστείτε με τους φίλους σας. Υπάρχει η δυνατότητα διαγραφής ειδών από την «ΜΥ BAG», αλλά και αλλαγής της ποσότητας αγοράς.

 

Checkout

Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα της παραγγελίας σας, θα πρέπει να επιλέξετε CHECKOUT. Στο βήμα αυτό περιγράφονται ορισμένες χρήσιμες προϊοντικές πληροφορίες, όπως ο κωδικός του είδους, η αναλυτική του περιγραφή, το μέγεθος που επιλέξατε, η αρχική λιανική τιμή, η έκπτωση εάν υπάρχει, η τιμή μονάδας, η ποσότητα και τέλος ανά γραμμή, το πληρωτέο ποσό με ΦΠΑ. Δίπλα στον κωδικό, υπάρχει μια μικρή φωτογραφία του είδους που επιλέξατε, στην οποία αν πατήσετε μεταφέρεστε στη σελίδα αναλυτικής παρουσίασης του προϊόντος. Σε αυτό το στάδιο, μπορείτε να αλλάξετε την επιθυμητή ποσότητα αγοράς, για το κάθε είδος, ή να διαγράψετε από το καλάθι των αγορών σας, «MY BAG» κάποιο είδος.

 

Διεύθυνση

Επιλέγοντας «Επόμενο», προχωράτε στη σελίδα «Διεύθυνση». Στο στάδιο αυτό σας ζητείται να ορίσετε τη διεύθυνση παράδοσης της παραγγελίας σας. Ως προεπιλεγμένη "Main Address" εμφανίζεται η διεύθυνση που δηλώσατε κατά την εγγραφής σας. Μπορείτε να ενημερώσετε τη Main Address με νέα στοιχεία, να την αλλάξετε, ή ακόμη και να κάνετε «Προσθήκη νέας διεύθυνσης». Η Oxford Company δεν έχει ευθύνη εάν η διεύθυνση παράδοσης είναι λάθος, ή ελλιπής. Επιπρόσθετα δεν παραδίδουμε σε ταχυδρομικές θυρίδες.

 

Είδος παραστατικού

Θα πρέπει επίσης να επιλέξετε το είδος του παραστατικού που θέλετε να εκδοθεί και να συνοδέψει την αποστολή της παραγγελίας σας. Ακόμη, στο διαθέσιμο πεδίο, έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε κάποια επιπλέον πληροφορία ή σχόλιο, που μπορεί να βοηθήσει στη συνέχεια, την εκτέλεση της παραγγελίας σας. Πατώντας «Επόμενο», μεταφέρεστε στο βήμα της διαδικασίας παραγγελίας «Μεταφορικά». Για να προχωρήσετε στην υποβολή της παραγγελίας σας, θα πρέπει να τσεκάρετε στην οθόνη αυτή, ότι έχετε λάβει γνώση και συμφωνείτε ρητά και ανεπιφύλακτα με τους όρους χρήσης του e-shop, τσεκάροντας το κουτάκι «Συμφωνώ με τους όρους χρήσης».

 

Μεταφορικά

Η πολιτική των χρεώσεων για τα μεταφορικά έξοδα, έχει ως εξής:

Ελλάδα

Για παράδοση προϊόντων συνολικής αξίας 20 ευρώ και άνω, τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ. Για παράδοση συνολικής αξίας κάτω των 20 ευρώ, η χρέωση των μεταφορικών είναι 2 ευρώ + 2,20 ευρώ επιπλέον, σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή.

Λοιπές χώρες Ε.Ε.

Για παράδοση προϊόντων συνολικής αξίας 120 ευρώ και άνω, τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Για παράδοση συνολικής αξίας κάτω των 120 ευρώ, η χρέωση των μεταφορικών είναι 18 ευρώ.

Ενδέχεται να διαφοροποιήσουμε τις χρεώσεις των μεταφορικών που εμφανίζονται στο e-shop μας, οποιαδήποτε στιγμή και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.

 

Χρόνος Παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης είναι 5 εργάσιμες ημέρες, αφότου σας επιβεβαιώσουμε με email, ότι λάβαμε την παραγγελία σας. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 12:00 (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας επεξεργάζονται την επομένη. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τις 12:00 (ώρα Ελλάδας) και καθ' όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα. Οι χρόνοι παράδοσης αναφέρονται σε εργάσιμες ημέρες. Ως εργάσιμες ημέρες θεωρούνται οι Δευτέρα έως Παρασκευή, με εξαίρεση τις δημόσιες αργίες στην Ελλάδα και στην εκάστοτε χώρα αποστολής της παραγγελίας.

 

Ελλάδα

Ο ανωτέρω χρόνος παράδοσης των πέντε 5 εργάσιμων ημερών, για τις «απομακρυσμένες» και «δυσπρόσιτες» περιοχές, αυξάνεται σε επιπλέον 1-2 εργάσιμες ημέρες.

 

Πληρωμή

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι:

  1. Mε οποιαδήποτε χρεωστική ή πιστωτική κάρτα VISA ή MASTERCARD.

Η συναλλαγή θα πραγματοποιηθεί μέσω της τράπεζας Eurobank. Με την επιλογή τρόπου πληρωμής με πιστωτική κάρτα, δεσμεύεται από την τράπεζα το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία της παραγγελίας σας, από το πιστωτικό σας όριο.

  1. Μέσω PayPal (για όλες τις χώρες της Ε.Ε. εκτός της Ελλάδας)

Όταν επιλέγετε πληρωμή με PayPal προωθείστε στην ιστοσελίδα της PayPal (online ασφαλές σύστημα συναλλαγών) όπου μπορείτε να πληρώσετε μέσω του PayPal λογαριασμού σας. Η διαδικασία πληρωμής είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και συνήθως ολοκληρώνεται μέσα σε λίγα λεπτά. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πληρωμής καμία προσωπική πληροφορία δεν αποθηκεύεται στη διεύθυνση oxfordcompany.com.

  1. Με αντικαταβολή

ΜΟΝΟ για τις παραγγελίες που έχουν διεύθυνση παράδοσης στην Ελλάδα.

 

Καταχώρηση Παραγγελίας

Στο στάδιο αυτό ξεκινά η διαδικασία αποδοχής, επεξεργασίας και εκτέλεσης της παραγγελίας σας, καθώς και η ενημέρωση σας, για την εξέλιξη της αγοράς σας. Με την υποβολή της παραγγελίας σας, ενημερώνεστε αμέσως με e-mail το οποίο αναφέρει τον αριθμό της παραγγελίας, περιγραφή των προϊόντων και κάθε χρήσιμη πληροφορία σχετική με την παραγγελία σας. Το email αυτό είναι γνωστοποίηση παραλαβής και όχι εκτέλεσης της παραγγελίας σας.

Η OxfordCompany δεν μπορεί να εγγυηθεί για τη διαθεσιμότητα των προβαλλόμενων προϊόντων. Ωστόσο δεσμεύεται για την έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών, περί της μη διαθεσιμότητάς τους.

Επιμέρους περιπτώσεις εξέλιξης της παραγγελίας σας, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων:

 

Περίπτωση με Δυνατότητα Συνολικής Αποδοχής και Εκτέλεσης της Παραγγελίας.

Αν μετά τον έλεγχο διαθεσιμότητας των αποθεμάτων, διαπιστωθεί ότι όλα τα είδη της παραγγελίας υπάρχουν, στέλνεται σε εσάς το σχετικό e-mail, για την επιβεβαίωση και αποδοχή της παραγγελίας σας.

Αν το διαθέσιμο υπόλοιπο της χρεωστικής/ πιστωτικής σας κάρτας είναι μεγαλύτερο από την αξία της παραγγελίας σας, η κάρτα σας θα χρεωθεί με το ποσό το οποίο είχε δεσμευτεί, όταν κάνατε την παραγγελία σας.

Στο στάδιο πλέον της αποστολής των προϊόντων, ενημερώνεστε για το πως εξελίσσεται η μεταφορά αυτών. Στέλνεται σε εσάς ο κωδικός αριθμός της εταιρίας ταχυμεταφοράς που συνοδεύει την παραγγελία σας κατά την αποστολή, ώστε να έχετε τη δυνατότητα με την αναφορά σ' αυτόν τον αριθμό, να παρακολουθείτε την εξέλιξη της αποστολής.

Η παραλαβή της παραγγελίας σας πραγματοποιείται εντός 5 εργάσιμων ημερών από την αποδοχή της. Αν για οποιοδήποτε λόγο, όπως ανωτέρα βία, προβλήματα στις μεταφορές, κ.α., υπάρξει καθυστέρηση, η εταιρία ταχυμεταφοράς θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Η αγορά σας ολοκληρώνεται με την παράδοση των προϊόντων. Το τελικό παραστατικό, (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο), θα σας δοθεί με την παραλαβή της.

 

Περίπτωση Δυνατότητας Μερικής Αποδοχής της Παραγγελίας

Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν υπάρχουν διαθέσιμα υπόλοιπα για ορισμένα από τα είδη που περιλαμβάνονται στην παραγγελία σας, λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail «Μεταβολής Ποσότητας Παραγγελίας», που σας πληροφορεί για τα είδη που μπορούν να εκτελεστούν. Εάν δεν επικοινωνήσετε μαζί μας με email, ή τηλεφωνικά μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα, για να μας δηλώσετε ότι δεν επιθυμείτε πλέον την εκτέλεση της τροποποιημένης παραγγελίας σας, θεωρούμε ότι την αποδέχεστε και εκτελείται κανονικά.

Στην περίπτωση αυτή, θα πραγματοποιηθεί επιστροφή της διαφοράς του ποσού που προέκυψε από τη μεταβολή της παραγγελίας σας, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής σας.

Εάν δεν επιθυμείτε τη μερική εκτέλεση της παραγγελίας σας, αλλά τη συνολική ακύρωσή της, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με σχετικό e-mail, ή τηλεφωνικά. Στη συνέχεια θα ακυρωθεί η συνολική σας παραγγελία και θα πραγματοποιηθεί επιστροφή ολόκληρου του ποσού, είτε στην κάρτα σας, είτε στον PayPal λογαριασμό σας.

 

Περίπτωση Συνολικής Αδυναμίας Αποδοχής Παραγγελίας

Στην περίπτωση που δεν επιβεβαιωθεί ολόκληρη η παραγγελία σας, λόγω έλλειψης αποθεμάτων, θα σας σταλεί e-mail, για την πληροφόρησή σας. Θα ακυρωθεί η παραγγελία σας και θα πραγματοποιηθεί επιστροφή του δεσμευμένου ποσού είτε στην κάρτας σας, είτε στον PayPal λογαριασμό σας.

Παρακολούθηση & Παραλαβή της Παραγγελίας σας

Τα ανεπίδοτα πακέτα θα επιστρέφονται στην Oxford Company. Για οποιαδήποτε πληροφορία στείλτε μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση eshop@oxfordcompany.gr, ή τηλεφωνήσετε στο (+30) 2310 789090, (Δευτέρα έως Παρασκευή 8:30-16:30).

Σε περίπτωση που η αγορά έγινε μέσω κάρτας, ή PayPal, για τη διασφάλιση του αγοραστή, η παράδοση των προϊόντων γίνεται μόνο στον ίδιο, ο οποίος θα πρέπει να παραλάβει την παραγγελία του αυτοπροσώπως, επιδεικνύοντας την πρωτότυπη ταυτότητα ή το διαβατήριό του.

Η παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί και από τρίτο πρόσωπο, εφόσον έχει εξουσιοδοτηθεί εγγράφως από εσάς, (τον αγοραστή). Ακόμη και στην περίπτωση της έγγραφης εξουσιοδότησης, ο εξουσιοδοτούμενος θα πρέπει να επιδείξει τα ως άνω έγγραφα, ταυτότητα ή διαβατήριο) προκειμένου να ολοκληρωθεί η παράδοση της παραγγελίας των προϊόντων που έγινε μέσω πιστωτικής κάρτας.

Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, κατά τη στιγμή της παράδοσης θα πρέπει να έχετε το ακριβές ποσό σε μετρητά. Πληρωμή με επιταγή δεν είναι αποδεκτή, συνεπώς η courier δεν θα σας παραδώσει την παραγγελία.

 

Παραδόσεις παραγγελιών στην Ελλάδα

H Oxford Company συνεργάζεται με την ταχυμεταφορική εταιρία Speedex. Οι παραδόσεις των παραγγελιών πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Παρασκευή, 10:00-18:00.

Η Speedex, θα παραδώσει την παραγγελία σας στις προαναφερόμενες εργάσιμες ημέρες και ώρες. Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης την πρώτη ημέρα, λόγω απουσίας του παραλήπτη, θα επικολληθεί αυτοκόλλητο σε εμφανές σημείο στην είσοδο της οικίας, ενώ θα επιδιώξει την παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Εάν και πάλι υπάρξει αδυναμία παράδοσης, τότε θα προσπαθήσει να έρθει σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας, ή θα αποστείλει SMS.

 

Παραδόσεις παραγγελιών στις λοιπές χώρες της Ε.Ε.

Η Oxford Company συνεργάζεται με την ταχυμεταφορική εταιρία DHL. Οι παραδόσεις των παραγγελιών πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 έως 17:00.

Η DHL, θα παραδώσει την παραγγελία σας στις προαναφερόμενες εργάσιμες ημέρες και ώρες. Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης την πρώτη ημέρα λόγω απουσίας του παραλήπτη, θα επικολληθεί αυτοκόλλητο σε εμφανές σημείο στην είσοδο της οικίας σας, ενώ θα επιδιώξει την παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Εάν και πάλι υπάρξει αδυναμία παράδοσης, τότε θα προσπαθήσει να έρθει σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας και θα στείλει επιπροσθέτως e-mail.

Τα ανεπίδοτα πακέτα θα επιστρέφονται στην Oxford Company. Για οποιαδήποτε πληροφορία στείλτε μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση eshop@oxfordcompany.gr, ή τηλεφωνήσετε στο (+30) 2310 789090, (Δευτέρα έως Παρασκευή, 8:30-16:30).

Κατά την παραλαβή του δέματος ελέγξτε το προσεκτικά για να βεβαιωθείτε ότι βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε σημάδια καταστροφής κατά τη μεταφορά, στείλτε μας email στη διεύθυνση eshop@oxfordcompany.gr, ή καλέστε στο τηλέφωνο (+30) 2310 789090, Δευτέρα έως Παρασκευή 8:30-16:30.

Εάν η πληρωμή έγινε με αντικαταβολή, κατά τη στιγμή της παράδοσης θα πρέπει να έχετε το ακριβές ποσό σε μετρητά. Η πληρωμή με επιταγή δεν είναι αποδεκτή.