ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

 

Στην Oxford Company έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, ή λάβατε ως δώρο και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο. Οι αλλαγές γίνονται δεκτές όλες τις ημέρες της εβδομάδος και εντός 15 ημερών, από την ημερομηνία αγοράς.

Σε περίπτωση προσωπικής αγοράς, θα πρέπει να έχετε μαζί σας οπωσδήποτε το παραστατικό, απόδειξη ή τιμολόγιο. Όταν πρόκειται για δώρο, είναι απαραίτητη η κάρτα αλλαγής, που οπωσδήποτε περιέχει η συσκευασία δώρου. Από την κάρτα αλλαγής, μπορείτε να δείτε αν το δώρο σας αγοράστηκε από ανδρικό, γυναικείο, stock, ή Shop in Shop κατάστημα Oxford Company, διότι κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.

Το προς επιστροφή προϊόν, θα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, τόσο το ίδιο, όσο και η συσκευασία του και οι ειδικές σημάνσεις του, (καρτελάκια). Σε αντίθετη περίπτωση, δεν μπορεί να γίνει δεκτό ως επιστρεφόμενο είδος.

Εφόσον η αλλαγή σας πραγματοποιείται σε περίοδο εκπτώσεων, η τιμή του επιστρεφόμενου προϊόντος είναι αυτή που έχει την ημέρα της αλλαγής. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε ένα προϊόν που πωλείται με έκπτωση στην ημερομηνία της αλλαγής και να επιλέξετε ένα προϊόν επίσης με έκπτωση, η διαφορά της αξίας των δύο προϊόντων που θα προκύψει, θα καταβληθεί σε χρήματα είτε από τον πελάτη, είτε από το κατάστημα, ανάλογα με το αν το νέο επιλεγμένο προϊόν είναι φθηνότερο ή ακριβότερο.

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κατά τη διάρκεια τον εκπτώσεων ένα προϊόν που αγοράστηκε χωρίς έκπτωση, με ένα άλλο που δεν έχει επίσης έκπτωση, (διότι ανήκει στη νέα συλλογή), τότε η αλλαγή θα πραγματοποιηθεί στις αρχικές τιμές των δύο ειδών.

 

ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Η Oxford Company διαθέτει καταστήματα ανδρικά, γυναικεία, stock και Shop in Shop. Τα ανδρικά και γυναικεία καταστήματα βρίσκονται είτε σε αγορές, είτε εντός εμπορικών κέντρων, όπως είναι τα TheMall, GoldenHall, MetroMall, Avenue, MediterraneanCosmos. Τα stock καταστήματα διαθέτουν είδη της προηγούμενης, ή και προηγούμενων συλλογών και βρίσκονται κυρίως σε εκπτωτικά κέντρα, όπως είναι τα Factory outlet, τα Empoli Outlet, το McArhurGlen και το Mega outlet. Τα Shop in Shop βρίσκονται σε πολυκαταστήματα, όπως είναι τα Notos Galleries και τα ATTICA. Οποιαδήποτε πληροφορία για τα καταστήματα,παρέχεται στην ενότητα «ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ» της ιστοσελίδας. Οι αλλαγές θα πρέπει να πραγματοποιούνται με βάση τα ακόλουθα. Κάθε είδος που έχει αγοραστεί από:

• Ανδρικό κατάστημα Oxford Company, μπορεί να αλλαχθεί σε οποιοδήποτε άλλο ανδρικό κατάστημα Oxford Company, πανελλαδικά.
• Γυναικείο κατάστημα, μπορεί να αλλαχθεί σε οποιοδήποτε άλλο γυναικείο κατάστημα, πανελλαδικά.
• Shop in Shop πολυκαταστήματος, μπορεί να αλλαχθεί, είτε μόνο στο πολυκατάστημα που αγοράστηκε, είτε σε οποιοδήποτε κατάστημα Oxford Company.
Το αντίθετο δεν ισχύει. Το είδος που αγοράστηκε από κατάστημα δεν μπορεί να αλλαχθεί σε Shop in Shop πολυκαταστήματος.
• Stock Outlet, μπορεί να αλλαχθεί μόνο σε οποιοδήποτε άλλο stock κατάστημα.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΜΕ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Σε περίπτωση επιστροφής νέου προϊόντος, το οποίο ανοίχθηκε και διαπιστώθηκε κάποιο ελάττωμα, το παραδίδετε στο κατάστημα με την απόδειξη αγοράς του και όλες τις ειδικές σημάνσεις του, (καρτελάκια), που αποτελούν την ταυτότητα του είδους και επιλέγετε κάποιο άλλο προϊόν. Σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθείτε από κάποιο άλλο προϊόν αντικατάστασης, σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας.

Στην περίπτωση εντοπισμού προβλήματος κατά τη διάρκεια της χρήσης του είδους, (εντός της τρέχουσας σεζόν αγοράς του), που κατά τη γνώμη σας δεν οφείλεται σε φυσιολογική φθορά, μπορείτε με την απόδειξη αγοράς, να παραδώσετε το ρούχο στο κατάστημα Oxford Company που σας εξυπηρετεί και να αναφέρετε το πρόβλημα στο προσωπικό. Όταν πρόκειται για προϊόντα που αγοράστηκαν από stock καταστήματα, μπορείτε να απευθύνεστε μόνο σε stock κατάστημα Oxford Company της επιλογής σας.

Σε κάθε περίπτωση το προσωπικό θα σας κατευθύνει ανάλογα. Εάν πρόκειται για φθορά που κρίνεται φυσιολογική από τη χρήση, θα σας το αναφέρουν την ίδια στιγμή. Εάν πρόκειται για κάποιο ποιοτικό πρόβλημα, θα παραλάβουν το είδος και θα το στείλουν στα κεντρικά της εταιρίας για ποιοτικό έλεγχο, με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Μόλις ολοκληρωθεί ο ποιοτικός έλεγχος, θα λάβετε από το κατάστημα την απάντηση.

Εάν τελικά, το πρόβλημα οφείλεται σε φυσιολογική φθορά λόγω χρήσης, θα κληθείτε να παραλάβετε το ρούχο σας.

Εάν πρόκειται για ποιοτικό πρόβλημα, μπορείτε να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο της αρεσκείας σας, ή ακόμη και να πάρετε πίσω τα χρήματα που καταβάλλατε για την αγορά του.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε και απ’ ευθείας με τα κεντρικά της εταιρείας, στη χωρίς χρέωση γραμμή καταναλωτή 800 100 50 50.